Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 2000/1150, to uniwersalny, szerokiego zastosowania silnik, który sprawdzi się zarówno w szybkich modelach akrobacyjnych, jak również w modelach redukcyjnych czy trenerkach. Potężna moc (620 W) i wysoki…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 2000/900, który pomimo kompaktowych rozmiarów dysponuje mocą ok. 425 W i generuje ok. 1800 g ciągu statycznego, będzie stanowił idealne rozwiązanie do rekreacyjnych modeli samolotów o masie do nawet…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 2500/1000, to uniwersalny, szerokiego zastosowania silnik, który sprawdzi się zarówno w szybkich modelach akrobacyjnych, jak również w modelach redukcyjnych czy trenerkach. Potężna moc (740 W) i wysoki…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 2500/850 - potężny, niskoobrotowy motor który idealnie sprawdzi się w dużych modelach redukcyjnych i rekreacyjnych. Generujący moc 600W i ponad 2,1 kg ciągu statycznego silnik skutecznie napędzi nawet…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 2600/600 - niskoobrotowy, dysponujący potężnym momentem obrotowym silnik przeznaczony do modeli redukcyjnych i treningowych. Przy mocy 690W i ponad 2,5-kilogramowym ciągu statycznym, zapewni olbrzymi zapas…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 2750/850 - niskoobrotowy, dysponujący potężnym momentem obrotowym silnik przeznaczony do modeli redukcyjnych i treningowych. Przy mocy niemal 1000W i ponad 2,7-kilogramowym ciągu statycznym, zapewni olbrzymi…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 3000/550 - dysponujący potężnym momentem obrotowym silnik przeznaczony do modeli redukcyjnych i treningowych. Przy mocy 750W i ponad 3-kilogramowym ciągu statycznym, zapewni olbrzymi zapas mocy a także…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 3000/700 - dysponujący potężnym momentem obrotowym silnik przeznaczony do modeli redukcyjnych i treningowych. Przy mocy 830W i 3-kilogramowym ciągu statycznym, zapewni olbrzymi zapas mocy a także bardzo…
Silnik bezszczotkowy typu outrunner Redox BL 3500/650 - dysponujący potężnym momentem obrotowym silnik przeznaczony do modeli redukcyjnych i treningowych. Przy mocy 775W i ponad 3,5-kilogramowym ciągu statycznym a także umiarkowanym zapotrzebowaniu…
Klasyczny outrunner Redox BL 400/1200 to wolniejsza z dwóch dostępnych "400"-tek z naszej oferty. Oferująca ok. 135W mocy i ok. 390 g. ciągu statycznego jednostka odznaczająca się średnio-wysokimi obrotami (1200 kV) i bardzo uniwersalnym zastosowaniem…
Klasyczny outrunner Redox 400/1400 to szybsza z dwóch dostępnych "400"-tek z naszej oferty. Oferująca ok. 165W mocy i ok. 400 g. ciągu statycznego wysokoobrotowa jednostka z 1400 kV będzie idealna pod zwrotne i szybkie akrobatki o masie do ok. 550-600…
Klasyczny outrunner Redox BL 500/1000 to "łagodnie" usposobiony silnik dający modelarzowi dobry moment obrotowy niezbędny do lotów modelami treningowymi czy redukcyjnymi, oferując jednocześnie bardzo umiarkowany apetyt na energię - co przekłada się…
Klasyczny outrunner Redox BL 500/1400 to szybsza z dwóch dostępnych "500"-tek z naszej oferty. Oferująca ok. 500 g. ciągu statycznego wysokoobrotowa jednostka z 1400 kV będzie idealna pod zwrotne i szybkie akrobatki o masie do ok. 650-700 g., dając doskonałe…
Outrunner Redox BL 650/1000 to uniwersalna jednostka o uśrednionym indeksie kV. Doskonale nada się zarówno do mniej, jak i bardziej wymagających modeli samolotów o masie do 1 kg dla akrobatek, aż nawet po 1,8 kg dla spokojnych górnopłatów. Dysponująca…
Outrunner Redox BL 650/1350 to silnik zaprojektowany z myślą o szybkich, akrobacyjnych modelach, gdzie konieczne jest bardzo szybkie i płynne uzyskanie wysokiej prędkości przelotowej. Moc silnik zapewnia odpowiedni ciąg do obsłużenia ze sporym…
Outrunner Redox BL 650/850 to jednostka o najniższym indeksie kV spośród trzech dostępnych "650-tek" z oferty Redox, dająca jednakże bardzo pokaźny moment obrotowy przy jednoczesnym bardzo niskim zapotrzebowaniu na energię. Silnik jest więc stworzony…
Klasyczny outrunner Redox BL 900/1200 to szybsza, bardzo uniwersalna odmiana silnika z linii "900", dysponująca mocą ok. 265 W i generująca ok. 900 g ciągu statycznego. Stosunkowo niski pobór prądu zapewni zadowalające czasy przelotu, a obroty na…
Klasyczny outrunner Redox BL 900/900 to wolnoobrotowy, dysponujący dużym momentem obrotowym silnik który idealnie sprawdzi się w modelach redukcyjnych, górnopłatach i trenerkach o masie do ok. 1,5 kilograma. Niski pobór prądu zapewni dłuższe czasy…
Klasyczny outrunner Redox BL 1500/1000 to "najwolniejszy" z trzech silników Redox BL serii 1500. Niskie obroty przekładają się na wysoki moment obrotowy i stosunkowo niskie pobory prądu, dzięki czemu silnik 1500/1000 sprawdzi się idealnie w modelach…
Kompaktowych wymiarów silnik serii BLF, Redox BLF 350/1000 to uniwersalna jednostka napędowa do wszelkiego rodzaju lekkich, wykonanych z pianek modeli akrobacyjnych. Charakteryzuje się spłaszczoną obudową, kompaktowymi wymiarami i niską masą. Praca…
Kompaktowych wymiarów silnik serii BLF, Redox BLF 350/1350 to uniwersalna jednostka napędowa do wszelkiego rodzaju lekkich, wykonanych z pianek modeli akrobacyjnych. Charakteryzuje się spłaszczoną obudową, kompaktowymi wymiarami i niską masą. Praca…
Kompaktowych wymiarów silnik serii BLF, Redox BLF 420/1000 to uniwersalna jednostka napędowa do wszelkiego rodzaju lekkich, wykonanych z pianek modeli akrobacyjnych. Charakteryzuje się spłaszczoną obudową, kompaktowymi wymiarami i niską masą. Praca…
Kompaktowych wymiarów silnik serii BLF, Redox BLF 420/1400 to uniwersalna jednostka napędowa do wszelkiego rodzaju lekkich, wykonanych z pianek modeli akrobacyjnych. Charakteryzuje się spłaszczoną obudową, kompaktowymi wymiarami i niską masą. Stosunkowo…
Silnik bezszczotkowy typu inrunner, Redox IBL 380/2800 - uniwersalny silnik zaprojektowany przede wszystkim z myślą o modelach samochodów i łodzi motorowych, jednak nada się również do szybowców. Wersja 2800kV to silnik o najniższym indeksie kV spośród…
Silnik bezszczotkowy typu inrunner, Redox IBL 380/3300 - uniwersalny silnik zaprojektowany przede wszystkim z myślą o modelach samochodów i łodzi motorowych, jednak nada się również do szybowców. Wersja 3300kV to silnik o uśrednionym indeksie kV…
Silnik bezszczotkowy typu inrunner, Redox IBL 380/3800 - uniwersalny silnik zaprojektowany przede wszystkim z myślą o modelach samochodów i łodzi motorowych, jednak nada się również do szybowców. Wersja 3800kV to silnik o najwyższych obrotach i najwyższej…
Silnik bezszczotkowy typu inrunner, Redox IBL 540/2300 - uniwersalny silnik zaprojektowany przede wszystkim z myślą o modelach samochodów i łodzi motorowych, jednak nada się również do szybowców. Wersja 2300kV to silnik o najniższym indeksie kV spośród…
Silnik bezszczotkowy typu inrunner, Redox IBL 540/2900 - uniwersalny silnik zaprojektowany przede wszystkim z myślą o modelach samochodów i łodzi motorowych, jednak nada się również do szybowców. Wersja 2900kV to silnik o uśrednionym indeksie kV…
Silnik bezszczotkowy typu inrunner, Redox IBL 540/3300 - uniwersalny silnik zaprojektowany przede wszystkim z myślą o modelach samochodów i łodzi motorowych, jednak nada się również do szybowców. Wersja 3300kV to silnik o najwyższych obrotach i najwyższej…
Silnik szczotkowy 400 6V / 15000 RPM wyprodukowany przez firmę Redox. Dane techniczne: Napięcie pracy: DC 3-12 V Napięcie nominalne: DC 6 V Prędkość bez obciążenia: 15000 obr/min / 1,35 A Moment obr: 145 g•cm (przy 6,2 A) Moc: 31 W (wydajność…
Silnik szczotkowy 600 12V / 12000 RPM wyprodukowany przez firmę Redox. Dane techniczne: Napięcie pracy: DC 6-18 V Napięcie nominalne: DC 12 V Prędkość bez obciążenia: 12000 obr/min / 0,75 A Moment obr: 425 g•cm (przy 4,2 A) Średnica wału :…
Silnik szczotkowy 600 7,2V / 22000 RPM wyprodukowany przez firmę Redox. Dane techniczne: Napięcie pracy: DC 4,5-8,4 V Napięcie nominalne: DC 7,2 V Prędkość bez obciążenia: 22000 obr/min / 2,5 A Moment obr: 282 g•cm (przy 15,5 A) Średnica wału…
Szczotkowy silnik elektryczny Blue RM130 12V holenderskiej firmy RABOESCH.Dane techniczne:Napięcie nominalne: 12 V DCNapięcie pracy: 6-12 V DCŚrednica wału: 2 mmDługość wału: 10,2 mmMasa: 22 g Bez obciążenia:Szybkość: 15 500 obr/min maxPobór prądu: 10…
Szczotkowy silnik elektryczny Blue RM410 7,2V wyprodukowany przez holenderską firmę RABOESCH.Dane techniczne:Napięcie nominalne: 7,2 V DCNapięcie pracy: 6-9 V DCŚrednica wału: 2,3 mmDługość wału: 13 mmMasa: 72 g Bez obciążenia:Szybkość: 17 000 obr/min…
Szczotkowy silnik elektryczny Blue RM730 TRQ 12V wyprodukowany przez holenderską firmę RABOESCH. Dane techniczne: Napięcie nominalne: 12 V DC Napięcie pracy: 6-15 V – DC Średnica wału: 5 mm Długość wału: 13 mm Masa: 352 g Bez obciążenia:…
Wał napędowy z trybem do modelu ELECTRIFLY - YAK 55 3D EP ARF oraz GREAT PLANES - U-CAN-DO 3D EPZestaw zawiera: 1 x wał napędowy z plastikowym trybem napędowym 2 x zawleczka typu e-clipsWymiary: Długość wału: 46,1 mm Średnica wału: 3,15 mm Średnica trybu:…
Łoże czołowe czeskiej firmy MP JET przeznaczone dla silników klasy 280. W zestawie komplet śrubek mocujących. Waga : 3,3 g Oznaczenie producenta : 8035
Łoże czołowe czeskiej firmy MP JET przeznaczone dla silników klasy 400. W zestawie komplet śrubek mocujących. Waga : 5,7 g Oznaczenie producenta : 8037