Jesteśmy przekonani o najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów, jednak w trosce o pełną satysfakcję z zakupów w naszym sklepie, oferujemy pełną pomoc w przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru.
Dlatego też sklep modelarski "Modele.sklep.pl" oferuje Klientom możliwość odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży zawartej na odległość (przy zakupie poza lokalem przedsiębiorstwa) oraz zwrot zakupionego towaru.
Zgodnie z Ustawą o ochronie praw konsumenta z dnia 30 maja 2014r. z późniejszymi zmianami, w przypadku zawarcia umowy kupna/sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych począwszy od dnia zawarcia umowy. Dniem od którego rozpoczyna obowiązywanie 14-dniowy termin możliwości dokonania zwrotu towaru jest dzień otrzymania/odbioru przesyłki przez klienta.
Procedura odstąpienie od umowy przy zakupie poza lokalem przedsiębiorstwa:
W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru, należy zwrócić go do sklepu załączając oryginał dokumentu sprzedaży (paragon fiskalny) a także oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży, w którym muszą również zostać zawarte:
Imię i Nazwisko Klienta
Adres Klienta
Numer Zamówienia
Dane niezbędne do wykonania przelewu bankowego (numer konta, dane posiadacza rachunku)
Dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail)
Formularz odstąpienia od umowy (pobierz plik pdf)
Warunki zwrotu towaru:
Odsyłany towar musi był pełnowartościowy, nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien być opakowany w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu (jeśli takowe występuje) oraz zawierać wszelkie występujące w zestawie akcesoria i dodatki.
Sklep zobowiązuje się do zwrotu wartości zwracanego zamówienia na podane konto bankowe. Przelew zwrotny, pod warunkiem spełnienia powyższych warunków zostanie wykonany na wskazane konto bankowe maksymalnie w ciągu 14 dni.
W przypadku naruszenia któregoś z powyższych warunków odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru, przesyłka zostanie odesłana z powrotem do Klienta na jego koszt.
W przypadku odstąpienia od umowy przy zakupie poza lokalem przedsiębiorstwa, Klient ponosi koszty odesłania towaru.
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych "za pobraniem".