W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu lub defektu zakupionego produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W celu wszczęcia przez sklep procedur reklamacyjnych, jeszcze przed wysłaniem reklamowanego towaru do naszego serwisu, klienci proszeni są o zalogowanie się do swojego panelu klienta na stronie internetowej sklepu a następnie poprzez kliknięcie opcji "Zgłoś reklamację" - wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
Formularz zgłoszeniowy poprosi Klienta o wskazanie numeru zamówienia, w którym znajdował się reklamowany produkt, a także w polu "Opis zgłoszenia" umożliwi dokładne opisanie defektu produktu i okoliczności jego powstania.
Serwis naszego sklepu, w możliwie najkrótszym terminie potrzebnym na wstępną diagnozę problemu, skontaktuje się z klientem przesyłając dalsze instrukcje postępowania.
W przypadku gdy rozpatrzenie sprawy reklamacyjnej będzie wiązało się z koniecznością odesłania produktu do naszego serwisu, będzie można wysłać go na jeden z dwóch adresów sklepu:
Sklep Modelarski "Modele.sklep.pl"
ul. Zawalna 7B, 51-118 Wrocław
z dopiskiem "SERWIS"
lub
Serwis Modele.sklep.pl
AN-FINANS Norbert Krysiak
ul. Polna 1, 52-116 Iwiny
W każdym przypadku odesłania towaru do naszego serwisu, wraz ze zwracanym towarem należy załączyć dowód (lub kopię) zakupu.
W przypadku uznania zasadności reklamacji, Klient zostaje poinformowany o trybie rozwiązania oraz czasie potrzebnym na zakończenie procesu reklamacji. Koszty odesłania produktu do Klienta w tym przypadku ponosi sklep, który zwróci klientowi równowartość najtańszej dostępnej na rynku opłaty kurierskiej
W przypadku odrzucenia roszczeń reklamacyjnych, Klientowi zostają zaproponowane możliwe rozwiązania oraz skorzystanie z usług serwisu pogwarancyjnego. W przypadku reklamacji bezzasadnej, koszty ewentualnego odesłania produktu do serwisu, jak i zwrotnie, z serwisu do Klienta - ponosi Klient.
Przedmioty w których Klient dokonał samodzielnej ingerencji w konstrukcję, modyfikacji lub zerwał plombę zabezpieczającą, jak również przedmioty zużyte w sposób naturalny, uszkodzone mechanicznie lub w których defekt powstał na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nadmiernego zabrudzenia, nie podlegają reklamacji. Sprzedający odpowiada przed Klientem jedynie za wady fabryczne produktu.