Mini napęd tunelowy holenderskiej firmy Raboesch.Dane techniczne: Silnik: Raboesch Power 100 (3 - 12 V) napędzający 4-łopatowe śrubyMateriał: ABSO-ring gumowy zapewniający szczelność podczas pracy na wodzieŚrednica dyszy: 10/12 mmNajmniejsza szerokość…
Nabierak wody wyprodukowany przez firmę MSP.Nabierak stosowany jest w modelach łodzi zdalnie sterowanych wykorzystujących wodny system chłodzenia np. silnika, regulatora lub innych elementów modelu.Zestaw składa się z nabieraka wody, podkładki, uszczelki…
Nabierak oraz wyprowadzenie wody z kadłuba, wyprodukowane przez firmę MSP.Zestaw ten stosowany jest w modelach łodzi zdalnie sterowanych wykorzystujących wodny system chłodzenia np. silnika, regulatora lub innych elementów modelu.Zestaw składa się z…
Oryginalny wirnik do wszystkich silników Nosram serii Pure Evolution Spec Racing. Spiekany wirnik Spec Racing 12.45 mm jest oryginalną częścią zamienną do silników Nosram serii Pure Evolution Spec Racing, charakteryzujący się najwyższą jakością i precyzją…
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 280, o przełożeniu obrotów 3,5:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2 mm Oznaczenie producenta : 8009
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 280, o przełożeniu obrotów 3,75:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2 mm Oznaczenie producenta : 8008
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 280, o przełożeniu obrotów 4,1:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2 mmOznaczenie producenta : 8002
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 2,33:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8019
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 3:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8018
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 4,1:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8016
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 2,33:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8014
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 3,5:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8012
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 3:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8013
Standardowa przekładnia MP-JET do silników klasy 400, o przełożeniu obrotów 4,1:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 2,3 mm Oznaczenie producenta : 8011
Łożyskowana przekładnia MP-JET do silników klasy 500 i 600, o przełożeniu obrotów 2,8:1. Otwór pod wejście na ośkę silnika : 3,2 mm Oznaczenie producenta : 8120